Godt i gang

Uge 1: 5 ture = 26,65 km
Uge 2: 4 ture = 21,32 km

Jeg har ikke så meget at sige i denne omgang andet end, at jeg er kommet i gang med træningen og at det er dejligt, at jeg allerede kan se fremskridt. Ikke fordi jeg er særligt struktureret endnu. For først vil jeg gerne have mængden op. Men man skal jo gå lidt roligt frem. Derfor løber jeg i øjeblikket kun små turer på godt 5 km. Jeg kan mærke, at jeg skal holde lidt igen og lade mine ben hvile ind i mellem. Derfor holder jeg pause hver 3. dag. Men planen er, at der skal løbes næsten hver dag. Det skal nok komme.

Jeg må dog krybe til korset og allerede nu fortælle, at jeg ikke har holdt mit mål med min. 5 løbedage om ugen. I uge to røg den sig en tur pga. akut børnepasning. Tilgengæld var jeg en time i svømmehalen, så lidt motion blev det da til.

Jeg er dog allered tilbage på sporet. Så må vi se hvad det bliver til. Det skulle mindst komme til at se lige så ubesværet ud som ham her:

Ultimativt vil jeg gerne løbe lige så godt og ubesværet som Anton Krupicka. Men det er nok utopisk – både hvad angår mængde og præstation – for han er professionel løber… Som afslutning kan I nyde hans ubesværede løb her:

Tags: , , ,

Skriv et svar

