Nu med eget løb

Uge 11: 4 ture = 23 km
Uge 12: 3 ture = 20 km

Det er ikke blevet til så meget løb på det seneste, da jeg har døjet lidt med en meget øm læg. Jeg var lidt usikker på om det ville flytte sig til akillessenen, så jeg har givet den lidt ro. Samtidigt har jeg haft ret travlt med arbejde. Det trækker alt sammen ned på løbeaktiviteten. Tilgengæld har jeg arbejdet lidt bag computeren på at arrangere et barfodsløb. Det er nu kommet i stand og jeg kan med glæde invitere til Fodens bare årstider – forår. Det foregår den 6. maj og er samtidig International Barefoor Runing Day. Et internationalt løb arrangeret af Barefoot Runner’s Society.

Det ligger lidt tæt på Copenhagen Barefoot Run. Men det er lige blevet flyttet lidt, så nu er der en måned imellem. Det er heller ikke helt lige så smart. Tilgengæld er det billigt og alle kan vinde. For bare 20 kr. får man forhåbentligt en god oplevelse sammen med andre barfodsløbere.

Jeg vil ikke skrive så meget om det nu men søge for, at tilmeldingssiderne fungere og informationen er tilstede. Jeg håber mange barfodsløbere og andre interesserede vil møde op.

Tags: , ,

Skriv et svar

