Trøsteløb…

Uge 13: 1 tur = 8 km
Uge 14: 3 ture = 27 km
Uge 15: 2 ture = 27 km

Som det ses er det ikke blevet til så meget løberi. Men jeg har fået cyklet en hel del til og fra arbejde, så helt gal er træningen ikke. Jeg skal dog have gang i lidt mere træning. Det er der i hvert fald brug for hvis jeg ikke skal gå helt ned i forårets løb. Forhåbentligt kan jeg passe det sammen med mit arbejde.

Da der ikke rigtigt er nogen, der har tilmeldt sig mit eget lille løb, har jeg set mig nød til at trøstesutte lidt på nogen andres løb. Derfor har jeg tilmeldt mig Copenhagen Barefoot og Københavns Maraton. Det første fordi der er en masse barfodsløbere (og det bør man støtte), det andet fordi jeg gerne ville løbe et maraton igen og der er også andre barfodsløbere. Det skal nok blive hårdt med min nuværende træningsform. På den anden side er mit mål bare at komme under 4 timer så det skal nok gå.

I dag står den på en lille tur rundt om Furesøen. Det skal nok også blive hårdt da det er med de hurtige drenge. Hvis man er hurtig kan man nu også tilmelde sig Fodens bare årstider – forår på mail. Se mere under tilmeldingen.

Tags: , , ,

Skriv et svar

