Føddernes Befrielse

Så er løbet planlagt og klart til den 5. maj. De sidste tilladelser er lige indhentet. I kan læse mere og tilmelde jer her. Jeg glæder mig vildt meget!

Det er en fed og udfordrende rute jeg har fundet. Jeg håber bare, at der kommer en masse og løber på dagen. Det kan kun blive stort. Men skynd jer at melde jer til. Jeg kan ikke orke mere end 50 deltagere. Ikke fordi jeg regner med så mange. Der har jo ikke været særligt mange til mine andre arrangementer. Det er jo ikke lige så kommercielt som Copenhagen Barefoot. Det løb ligger desværre samme dag. Det var ellers først annonceret til d. 12. Det var perfekt for mig, da jeg alligevel var i København. Det havde jeg set frem til da der deltager mange barfodsløbere.

Nu håber jeg bare at de i stedet kommer over til Århus og løber mit løb. Jeg kan godt garantere, at det er en større barfodsoplevelse. Se bare på mine glade fødder efter testløb af ruten – vel mødt:

2013-03-02 17.24.57

Tags: , , , , , ,

Skriv et svar

